vineri, 19 iunie 2009

CICALEALA

Nu stiu cum rezistati voi cand va cicaleste cineva, si aici ma refer la faptul ca de batran inca nu sunt, desi as putea sa spun ca sunt pensionar, ca inafara de munca si somn altceva nu prea fac, ce enervant e sa ti se tot repete ceva, eu am senzatia ca sunt privit ca un innapoiat, desi uneori recunosc ca sunt , in sensul ca nu stiu totul. Ti se spune sa faci ceva, il faci dar nu il faci cum vrea cel care ti-a spus sa faci, acum a cui e vina? a mea sau a lui? a mea ca nu am cerut toate detaliile, sau a lui ca nu mi le-a spus?. Deseori sunt trimis sa fac cumparaturi, imi place sa fac shopping (apropo de "shopping" , parerea mea e ca ne-am prostit, nu mai stim sa vorbim romaneste, priveste in urma cu un secol cum se vorbea un cuvant in romaneste 2 in franceza), cand ma duc sa cumpar pentru o doamna e grav, cer la detalii, o intreb de cel putin 3 ori sa ma asigur eu ca am inteles, e jale daca cumperi si nu e cum vrea ea, ori de cate ori are ocazia iti aminteste, ii scade increderea in tine ca si barbat, si mai bine ma lipsesc sa fac asemenea gesturi(cumparaturi).
De exemplu barbatul isi doreste un televizor, el merge si il cumpara pe cel care are cele mai multe functii si canale, Ea daca ai cumparat televizorul incepe: - dar nu imi place culoarea, nu se asorteaza cu ce avem noi in casa, e prea mare, si lista continua.....
Recunosc ca nu ma pricep sa fac cumparaturi pentru ceilalti, uneori nici pentru mine, dar suntem oameni si mai gresim, uitam, noi barbatii, ca doamnele ...nu uita.
Nu imi place sa mi se reaminteasca ceea ce am gresit, imi provoaca o stare de nervozitate, si in consecinta le las sa vorbeasca singure....ceea ce le scoate din minti...:)
In concluzie, nu imi place sa fac concluzii.

Niciun comentariu: