duminică, 11 octombrie 2009

Ce spun si ce fac....

In copilarie nu eram eu prea motivat, mama era principalul meu motivator sa invat, si eu spuneam intr-una "De maine ma apuc de invatat". Si crezi ca asa se intampla?!! da de unde, mai treceau cateva saptamani, iar venea mama, eu i-ar ii spuneam " de maine ma apuc de invatat", si notele tot mici erau.
De cate ori nu am spus cand am trecut printr-un necaz: Dumnezeule ma pocaiesc, si ma rugam, Dumnezeu asculta rugaciunea, si cand ma vedeam cu sacii in caruta, rugaciunile se rareau, de pocainta nici nu mai era vorba.
Cu Dumnezeu la necaz si cu Diavolul la bine, din nefericire pentru noi. Si ma mai mir de ce imi merge prost. Pentru ca sunt un prost, vad ca Dumnezeu ma iubeste si ma ajuta in necaz, si eu cum dau de bine ma fac ca uit de Dumnezeu. Si ne mai miram de ce nu avem prieteni, de ce nu ne iubesc soacrele, tocmai pentru ca suntem egoisti, egoismul duce la prostie. In concluzie unde minte nu e, vai de om. Sa ma intorc la Dumnezeu, altfel ma inghite prostia.

Niciun comentariu: