sâmbătă, 5 septembrie 2009

Dependenta de iubire

Fiecare dintre noi suntem dependenti de iubire, tanjim dupa o imbratisare, o vorba buna spusa din suflet, un suflet care sa te accepte asa cum esti. O persoana care sa te ajute sa cresti, care sa te asculte atunci cand esti in necaz, sa iti fie alaturi, sa te poti baza pe el. Dumnezeu ne-a creat din dragoste, ne iubeste, chiar daca noi suntem prea orbi de prejudecatile noastre, ne pasa atat de mult ce crede celalalt decat ceea ce crede Dumnezeu cu privire la ceea ce facem. Si totusi ne lasa sa alegem. Imi place sa analizez copiii, comportamentul lor, si intr-una din zile o mama era cu fiul ei in parc. Baiatul se juca cu alti copiii, la un moment dat fuge cu bratele deschise catre mama lui strigand:"mama", mama si-a deschis bratele, baiatul a sarit in bratele ei spunand:" mami, te iubesc". Wow, mi-am zis in gand, mi-a dat o palma acest copil. M-a trimis cu gandul la mama, cand i-am spus ultima data: mama te iubesc. Starea noastra de spirit se schimba atunci cand iubim, nu ne mai pasa ce spune unul si altul. In Sfanta Scriptura apostolul Pavel scria despre dragoste:"
11.
Când eram copil, vorbeam ca un copil, simţeam ca un copil; judecam ca un copil; dar când m-am făcut bărbat, am lepădat cele ale copilului. "

3.
Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte. "
Atunci cand iubesti, treci cu usurinta peste certuri, si nu iei toate fleacurile sa le pui la inima. Nu stiu cum sunt parintii tai, dar ai mei ma iubesc mult, chiar daca nu o arata asa cum eu ma astept, dar o fac in modul lor, asa stiu ei sa imi arate ca ma iubesc, tot copilul lor raman, chiar daca am o varsta, in ochii lor tot copilul care mergea la gradinita, apoi la scoala, am ramas. Stiu asta pentru ca se comporta ca si atunci. Ii iubesc, asa cum sunt. Banii vin si se duc, problemele la fel, dar parintii, copiii, sotul, sotia, sunt oameni care au nevoie de iubire. Ofera o clipa de iubire printr-un gest, o fapta, sau doar pur si simplu sa spui: te iubesc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sti ce este cel mai dureros ca multi spun "de ce nu simti ca te iubesc de ce trebuie sa si spun". Oamenii trebuie sa spuna in fiecare zi te iubesc . Te iubesc Soare , pentru ca-mi incalzesti trupul , Te iubesc Doamne pentru ca imi calauzesti durmul , Va iubesc semeni ai mei ca fara voi as fi al nimanui , va iubesc flori ca imi incantati privirea si parfumul vostru care ma imbata ...........Multi uita sa faca asta si este pacat mare pacat , pentru ca intradevar Dumnezeu ne-a lasat pe pamant sa ne IUBIM . Copii ne dau cea mai dura lectie de viata , ei te iubesc necconditionat . Odata l-am intrebat pe al meu baiat de ce ma iubeste . Mi-a raspun simplu TE IUBESC PENTRU CA TE IUBESC ESTI MAMICA CEA MAI BUNA DIN LUME este cea mai frumoasa declaratie de dragoste pe care am primit-o vreodata si am o varsta si cat de cat o experienta. IUBIREA a ajuns sa fie ceva vital , ceva fara care viata nu are sens . De aceea drag prieten, iubeste , spune ca iubesti dovedeste prin gesturi , o floare , chiar daca ai impresia ca acea persoana n-o merita , ofer-o si ai sa vezi sclipirea de placere din ochii acelei persoane.

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=H6FeadmFKTE&feature=related