sâmbătă, 20 iunie 2009

Evadare din realitate

Nu stiu cum sunt ceilalti dar eu unul ma uit la Tv destul de mult, si m-am intrebat de ce? pierd destul timp, as putea face multe alte lucruri in acest timp, dar nu o fac. Intru in Stand-by, nu mai gandesc, doar ascult si privesc. Privesc o lume ireala. Perioada copilariei mele a coincis cu filmele de mare "arta" a prostiei si anume filmele cu Karate, intotdeauna tineam cu cel mai tare. Dupa fiecare film ma apucam sa repet schemele de karate vazute, de antrenament, in gandul meu era o lupta ce o duceam cu raufacatorii. Nu de putine ori ma loveam si cum ma loveam cum era gata cu figurile de karate. Macar faceam miscare, asta ca asta, dar cand ne intalneam baietii la joaca incepeam sa ne luptam sa vedem cine e cel mai tare. Eroi nostri erau Bruce Lee, C. Norris, J.C. Van Damme..... Evadam din realitate. Cand ma gandesc acum ca nu mi-a folosit l nimic aceasta evadare, si la situatia de acum cand sunt numai filme Horror, teribila evadare in secolul xxi. Si ce e mai interesant este faptul ca citim tot ce se poate de Vedete, toate barfele, ne interesam mai mult de vedete decat proprii parinti, sau copii, frati , surori. Nu mai traim propriile vieti ci ale altora. Astazi Prostia imbogateste nu pe victime ci pe sefii din Mass Media. Datorita prostiei unora a ajuns Becali europarlamentar, Dan Diaconescu si-a luat barcutza de 2 milioane de euro, si alte cateva masini. Realitatea e plina de mizerie, de probleme de care parca nu mai scapam, si evadam din realitate. Rezultatul= saracia.

Niciun comentariu: