joi, 22 octombrie 2009

De ce au unii succes....

Tibi Bălan a dezvăluit pentru EVZ câteva dintre secretele Unirii Urziceni, o superechipă formată din fotbalişti consideraţi „rebuturi”. „Până să venim la Urziceni, nu ştiam ce înseamnă să dai totul pe teren. Petrescu e dur, dar cine a spus că la jucătorii români faci treabă doar cu biciul, a avut dreptate. Toţi am avut un moment în care ne-am zis că omul ăsta nu e sănătos la cap şi voiam să renunţăm, dar când am văzut că avem rezultate şi progresăm constant, ne-am dat seama că are dreptate! Fără muncă, nu poţi face nimic. Dan Petrescu ne-a învăţat să fim învingători!”, mărturiseşte mijlocaşul. Bălan afirmă că n-a mai întâlnit în carieră un antrenor mai dedicat meseriei: „Petrescu e nebun după fotbal! N-are mamă, n-are tată, n-are familie! Ne omoară cu tot felul de detalii care nouă ni se par nesemnificative. Ne cere să bem doar apă plată! Dacă te vede cu o sticlă de suc în mână, te face praf! Când vrei să încalţi nişte ghete verzi, zice că nu acceptă fiţe de genul ăsta, că fotbaliştii poartă ghete negre!”. Jucătorul împrumutat de la Sportul mai spune că îi va fi mereu recunoscător „Bursucului”: „Fără Unirea Urziceni, probabil că aş fi fost un fotbalist terminat. Până să ajung aici, nu realizasem nimic în fotbal! La Timişoara nu mă băga nimeni în seamă”. sursa evz.ro
Trebuie sa recunosc ca Dan Petrescu are dreptate, si eu ma recunosc printre cei care nu ne intereseaza detaliile nesemnificative, acele lucruri mici, ca de exemplu ce apa bei: plata sa carbogazoasa, la urma urmei gandesti ca tot apa e.
Cand Dumnezeu a scris in Biblie atatea lucruri, ce noua ni se par nesemnificative, incalcandu-le esti si tu un om fara importanta..

Niciun comentariu: