joi, 1 octombrie 2009

Calatori in imaginar

Nu de multe ori mi se intampla sa visez cu ochii deschisi, privind in gol, chipul reflectand starea interioara. O stare de deprimare, deprimare ce survine in urma preocuparilor zilnice. Imi ocup timpul cu munca, cu rezolvarea problemelor, pentru ca ceilalti sa fie multumiti. Si eu.....nu mai traiesc propriile bucurii si dorinte. Privesti in jur....mame nervoase, fiecare grabit......si toti ajungem tarana.
Sa imi fie cu iertare, dar pana cand sa fim tristi, pana cand sa lasam diavolul sa isi bata joc de noi?!!!! Cand o sa incetezi sa te uiti la capra vecinului, sa asculti toate barfele, si sa fii trist?!!!!
La ce te ajuta ca stai si pierzi timpul uitandu-te la Otv, sau emisiuni politice? De multe ori aud expresia:" nu am timp", da de unde, avem timp, numai ca il luam pe NU in brate si nu il mai lasam. Il tinem strans ca nu cumva sa fuga. Nu pot sa ma scol dimineata, nu imi place sa gatesc, nu imi place sa merg la cumparaturi, nu pot sa te ajut, cu alte cuvinte spunem: NU IMI PASA. Pentru Dumnezeu esti valoros, Lui ii pasa mult. Numai noua nu ne pasa, am devenit PORCI. Unde ii place porcului sa stea?!! in mocirla, degeaba il cureti, ca el tot in mocirla se scalda. Ne plangem ca nu avem bani, dar daca s'ar putea sa nu muncim, ar fii ok. Pica para malaiata in gura lu natafleata. Si uite asa avem circ si paine, nimic nou sub soare.

Niciun comentariu: