joi, 18 iunie 2009

Oul sau Gaina







Dragii mei de multe ori am auzit aceasta intrebare; ce a fost mai intai, Oul sau Gaina? , si binenteles raspunsul era in functie de cui ii era adresata intrebarea. E ca si cum ai intreba: Ce a fost mai intai, copilul sau mama? , poti sa iti motivezi raspunsul cu argumente logice, copilul a crescut s-a casatorit si astel sansale de a fi parinte s-au marit. Bun, dar daca copilul era singur pe lume?, daca era singur si mai era si baiat avem o problema, barbatii nu pot avea copiii, ei doar participa la procesul de procreere pret de cateva zeci de secunde, in rest femeia e cea care timp de 9 luni si ceva se dubleaza, si ca greutate dar si ca numar de persoane.



Daca a fost oul mai intai avem o alta problema: Cine l-a clocit? omul? si aici putem sa spunem ca Soarele cu razele lui l-a clocit, e adevarat dar nu in totalitate, in sensul ca oul tinut la soare se.....impute, se cloceste dar noaptea cine l-a clocit?



Si uite asa o dam din una in alta intrebandu-ne si cautand raspunsuri la o problema existentiala, problema ce in fond noi nu o avem, dar cautam nod in papura.



Si cum nu as vrea sa stric traditia, am si eu o dilema: Ce a fost mai intai, marul sau Marul(pomul)?

2 comentarii:

cris spunea...

parerea mea este ca primul a fost Dumnezeu si apoi toate celelalte...

Cristian G. spunea...

intrebarea se referea la cei 2 numai: oul sau gaina, cine a fost primul?